De schaduw van Congo

>

Nominaties Bib Web Awards 2012

De tweede editie van de Bib Web Awards voor de bibliotheek-, documentatie- en informatiesector in Vlaanderen is gestart! Per categorie werden telkens 10 genomineerden geselecteerd. Twee jaar geleden won ik met deze bibmanblog nog zilver in de categorie Biblioblogs. Maar anno 2012 werden de categorieën aangepast. Blogs hebben duidelijk het onderspit moeten delven voor de nieuwe 'visueel' aantrekkelijkere sociale media zoals pinterest, facebook of instagram. Het kan verkeren. Thuis is mijn invloed ondertussen zo goed als onbestaande geworden. Ik moet me al als ketnet-wrapper verkleden als ik de aandacht wil trekken van mijn twee dochtertjes. Opkijken doen ze anders niet. Maar op het web valt het blijkbaar reuze mee want ik werd genomineerd in de categorie 'Follow Me - Meest invloedrijke informatieprofessional op het web'. Het stembureau wordt op maandag 15 oktober geopend. Allen daarheen om op ondergetekende te stemmen. Mijn invloedsfeer kan er alleen maar wel bij varen.